הכלים שיקחו את החברה שלכם קדימה

מהפכת הטכנולוגיה עדיין משנה את העולם, וגם את סביבת העבודה שלנו. הכלים הטכנולוגים האלה יכולים לקחת את החברה שלכם קדימה ולייעל את שיטות העבודה.

לאחרונה הודיעה חברת צ'ק פוינט על המהפכה הנדלנ"ית שלה: צמצום שטחי נדל"ן והשכרת משרדים לטובת עבודה מהבית במודל מסודר, לפחות שלוש פעמים בשבוע. השינוי הזה שהגיע אמנם בחסות הקורונה, לא הולך להיעלם. שוק העבודה הולך להתרגל לכמה הנחות יסוד קבועות, עבודה מהבית היא רק אחת מהן. אז איך מתכוננים לעתיד? יש לנו כמה רעיונות שיפתחו לכם את המחשבה.

1. דיגיטציה של סביבת העבודה

אפילו אנחנו לא זקנים מדי, כדי לזכור שפעם נייר הקופי היה מוצר חובה בכל משרד. אבל המהפכה הטכנולוגית הסתערה עלינו והביאה לשינוי כולל במציאות חיינו בתוך כשני עשורים בקושי. וזה דבר מעולה. מפני שדיגיטציה של תהליכי עבודה מאפשרת לכם לייעל את העבודה, להפחית למינימום טעויות אנוש ולאפשר לכם נגישות מלאה כמעט לכל מידע חיוני לעבודה, מכל מקום ובכל זמן. לא מפתיע אם כן, שתחום התוכנות לענף משאבי האנוש עשה קפיצה רצינית בפיתוח והשקת פיצ'רים חדשים כל הזמן ואפילו חצה את רף ה-100 מיליארד דולר בהשקעות. למען הגילוי הנאות, וכפי שבוודאי כבר הבנתם, טריפלטק היא תוכנה לשיפור תהליכי קליטת עובדים, ניהול קרנות פנסיה, טיפול בתנאים הסוציאליים וכו' בלי שום צורך למלא טפסים ידנית או לטרטר את העובדים בבירוקרטיות מיותרות.

2. נוכחות ערה ברשת

לכל עסק שמכבד את עצמו יש לפחות נכס דיגיטלי אחד: אתר, דף עסקי באחת הרשתות החברתיות, ניוזלטר ועוד. עסקים מבוססי שירותים ועבודה מול לקוחות קצה, צריכים להשקיע אפילו יותר באסטרטגיה השיווקית שלהם בכל הנוגע לנראות ברשת. חשוב לוודא שהעסק שלכם עולה בתוצאות חיפוש רלוונטיות בגוגל, ושעמודי הפייסבוק או האינסטגרם שלכם מתפקדים ומנוהלים נכון כדי להגיע לקהל הנכון. כמו כן לא כדאי להסתמך רק על נכס דיגיטלי אחד אלא ליצור חבילה שיווקית שכוללת שילוב של כמה פיצ'רים שונים שיצרו ביחד חבילה שיווקית הוליסטית (למשל: אתר מכר, קמפיין רשתות חברתיות וניוזלטר שבועי). בעולם פוסט קורונה, כל חברה או עסק שמוכרים מוצרים כל עסק צריך לגבות את עצמו בחנות אינטרנטית כולל אפשרות סליקה באשראי ומערך משלוחים מסודר.

3. מערכת מודעות ללקוחות חוזרים

גם אם לא שמעתם מעולם על חברות כמו Adsroll או Re-Targeter, בוודאי נתקלתם במה שהן יודעות לעשות. ריטרגטינג היא מערכת הבנויה על הצגה של פרסומת על החברה לאנשים שכבר התעניינו במוצר ע"י שיטוט באתר או בחינה של הנכסים הדיגיטליים שלכם. המערכת הזאת מאפשרת לכם לשמור על החברה והמוצר שלכם בתודעה של לקוחות פוטנציאלים. מחקרים הוכיחו שחשיפה של יותר מפעמיים למודעה מגדילה את הסיכוי להשלמת העסקה ולעיתים אפשר לראות שיפור של מאות (!) אחוזים ביעילות המודעות בשיטה זאת.

4. מערכות לניתוח נתונים

כל אפליקציה או פיצ'ר טכנולוגי שמכבדים את עצמם יכללו בתוכם גם מערכת ניתוח נתונים. כשאתם יכולים להסתכל בצורה מסודרת על רשימה ארוכה של נתונים ולבחון שינויים באמצעותם הדרך לקידום העסק והחברה מתקצרת פלאים. באתרי מכר למשל, כדאי לעקוב אחרי פרופיל הקונים, את אחוז המכירה לעומת מספר הכניסות לאתר ועוד. לפעמים, אפילו שינויים קטנים בהחלט, כמו לשנות את הצבעים של כפתורי המעבר לתשלום, יכולים לעשות הבדל משמעותי שאותו תוכלו לבחון בעיקר בעזרת מערכת של בקרה וחקירת נתונים. כשאתם מתעניינים בתוכנה חדשה לחברה, כדאי תמיד לבדוק ניתוח איך הנתונים שהיא אוספת עבורנו יכולים לשפר את תהליכי העבודה של החברה.

טריפלטק הינה המערכת היחידה בשוק המנהלת את כל מחזור החיים של העובדים בארגון בצורה דיגיטלית לחלוטין במקום אחד: תהליכי הקליטה, התהליכים הפנסיונים, משאבי האנוש, ניהול השכר, עזיבת העבודה והתפעול הפנסיוני.
המערכת ממקסמת את התהליכים האוטומטיים תוך ביטול טעויות אנוש, מטפלת בתנאים הסוציאליים של עובדי המעסיק תוך עמידה בחוק והורדת החשיפה לתביעות למינימום.

Digital social media